zondag 22 februari 2009

zo maar ff...

Heerlijk zo'n zondagochtend. Kijken naar een lithurgische dienst. Is het niet vreemd dat elke vrouw een bril draagt? Hoe kan een passievolle religie zo'n ontzettende zouteloze muziek voortbrengen... En zulke ontzettende lelijke vrouwen... Daar moet toch een verband liggen... Ik kijk toch liever naar van die geile negerinnen uit amerika die lekkere soulvolle kristenhondenmuziek maken dan die in geen velden of wege te bevinden sexualiteit van die uit de achterhoeken van de nederlandse heiden dichtgeplamuurde poezen die het woord lul (letterlijk en figuurlijk) niet in de mond nemen. Maar goed laat ik zo vroeg nog geen oordeel vellen... Het is godzamme liefhebbe te vroeg om zelfs maar een beetje fatsoenlijk na te denken... Laat staan een stukkie te schrijven die ergens op slaat. (btw ik weet nog steeds niet na al die jaren wanneer een v een f is en...) ik ga nu me ff laven aan de onvoorwaardelijke liefde van m'n poezen... biertje erbij... peukie... en dan weer lekker pitten... zo maar ff dus...

Geen opmerkingen: