donderdag 22 oktober 2009

Luchtig wc-papier

Op een avond wanneer ik heerlijk aan het drinken ben en regelmatig de wc bezoek, is er niets zo heerlijk als luchtig toiletpapier. Je gaat zitten, staart wat in de spiegel die op de deur voor je is gehangen, trekt gekke bekken en pakt een boek.

Je probeert wat te lezen over de geschiedenis van de bijbel en als dat niet je pakkie aan is, leer je wat over de taoistische manier van neuken:

“Ga langzaam naar de lippen en spreid ze met je vingers… neem je tong erbij en ga van de anus langzaam omhoog totdat je zeker bent dat je de clitoris hebt gevonden… Draai dan 36 keer je tong met de klok mee (van rechts naar links) om de klit en zak dan weer naar beneden tot aan de anus. Dan vervolg je je weg weer naar boven en draai dan 36 keer tegen de klok in (van links naar rechts) om de klit en zak dan weer naar beneden…”

In de tussentijd is een van mijn katten al mauwend 36 keer rondom de wc-pot gelopen en zoekt wanhopig een opening tussen mijn benen en het boek… En als ik dan uit mijn concentratie ben, laat ik haar op m’n schoot…

We knuffelen… we geven kopjes… ik probeer haar wanhopige liefde te beantwoorden… net zoals ik mijn sexuele (her)opvoeding probeer te lezen… Dat gaat niet lukken!!!

Op mijn schoot draait ze net zo hard rond als mijn tong in mijn fantasie zou moeten draaien. Ze ontdekt de wc-rol en gaat als een malle haar nieuwe papieren liefde te lijf… ze gooit haar mooie tijgerpoten in de rol en laat het draaien zoals een rol nog nooit heeft gedraaid…

En opeens schrik ik wakker en denk: “Ben ik nou net wezen schijten???”
Ik kijk naar de rol: “He luchtig wc-papier… daar houd ik van!!!”
Ik veeg m’n reet af en doe m’n broek omhoog en ik voel aan mijn stramme kaken…

En ik denk: luchtig wc-papier daar zou ik iets mee moeten doen…

Geen opmerkingen: