donderdag 15 oktober 2009

een avondje vol plannen ( een to do or don't lijstje...)

Het is nu een uur of half een en ik dacht eens aan wat ik allemaal wil. En dan heb ik het alleen over vanavond. Mijn hoofd zit vaak zo vol dat ik niet weet wat ik moet denken en nog vaker is mijn hoofd zo leeg, dat er niets te denken valt. En ook dat is wat ik om een uur of half een allemaal wil.

Ik wil zo graag bezig zijn met het maken van teksten en zanglijnen… in verschillende stijlen en verschillende ideeën…
Ik wil zo graag een serie zien met een gast die je moet haten of liefhebben…
Ik wil mijn koude biertje drinken zonder dat mijn lichaam denkt dat het eigenlijk tijd is voor een bittertje…
Ik wil hangen op de bank en knuffelen met mijn katjes… Ik wil om ze lachen…
Ik wil lekker tegen mijn vriendin aanliggen en mijn handen laten gaan over elk stukje huid dat ik maar kan bemachtigen…
Ik wil denken aan grappige momenten in mijn leven…
ik wil denken aan wat minder grappige dingen in mijn leven ( hoewel dat af en toe toch geweldige verhalen op zou leveren…)
Ik zou verhalen willen vertellen over die momenten…
Ik wil een sigaret draaien, terwijl ik er al (l) een brandend in mijn hand heb…
Ik wil smsen over grappige ideeën naar mensen die daar absoluut niet op zitten te wachten…
Ik wil dingen kopen waar ik totaal geen geld voor heb, (maar als ik snel ben kan ik nog dirkie proberen)

Momentje….

Ik wil pissen of schijten in een wc waar ik niet het gevoel krijg, dat mijn eikel een afmeting vormt van de grote van een kleine clitoris…
Ik wil me vasthouden aan een boomstam in een warm land, terwijl de diaree uit mijn darmen in een gat van 0,2 bij 0,2 m en een armlengte diep het zand inspuit… (ehm dat klinkt anders dan ik het in m’n hoofd had).…
Ik wil de warmte weer voelen als ik daarmee bezig ben…
Ik wil niet in herhaling vallen…
Ik wil niet in herhaling vallen...
Ik wil mijn kamers!!! Opruimen…
Ik wil weer klassieke boeken lezen (literair of geschiedkundig)..

(He!!! Cʓline lijkt me wel wat… (als arts is ie ooit in New York terechtgekomen, en het viel hem op dat de rectums (recta, aa, aa, aaaaaah) van de meeste vrouwen dusdanig verwijd waren dat er problemen ontstonden… Geen nakomelingen THAT IS…!!!)

Als voor nu, zou ik nog wel een goed fototoestel willen hebben die, zelfs in mijn handen een mooie blik zou kunnen werpen…

Momentje…

…op de vele fantastische bekken die ik kan trekken als ik zit te pissen op mijn wc, met die grote spiegel voor mijn neus (opgehangen, omdat iedereen moet kunnen zien wie hij is als ie dat doet wat elk BEEST doet: schijten…)

en ook dat is wat ik om een uur of half twee allemaal wil… slaap zacht…

Geen opmerkingen: